onsdag 2. mai 2012

Alexander Skarsgård vil spille Christian i Fifty Shades of Grey


Access Hollywood fortalte Skarsgård om boken og spurte om han ville være interessert i å spille Christian Grey, og han svarte: “Where do I sign?”

Etter hvert som han ble fortalt flere detaljer om rollen, sa sa han:

“He’s got a sex chamber? My character has that on ‘True Blood.’ He’s got his little dungeon".

“I was born to play that part".


Han var den første personen jeg så for meg som Christian da jeg begynte å lese boken, sikkert fordi Christian har så mange fellestrekk med Eric Northman i True Blood. Karakteren i boken er mørkhåret og beskrives mer som en Robert Pattinson liknende type, men likevel synes jeg Skarsgåd passer perfekt til rollen.



Den kvinnelige rollen har jeg ikke tenkt så veldig mye på, men kan se for meg Kristen Stewart som Anastasia Steele.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar