mandag 5. mars 2012

"Jeg er en av de Twilight folkene"



I går arrangerte jeg og noen venner surprise party for vår venninne Mona. Da hadde jeg på meg Kristens Rails skjorte og gifteringen fra Twilight.

På festen var det en mann som spurte meg om jeg var gift, fordi han så ringen.
Da svarte jeg:
- "Ja, jeg er gift med Edward Cullen".
Han himlet selvfølgelig med øynene.
Så sa han:
- "Det finnes også slike mennesker som driver med Twilght rollespill".
Jeg hørte på ham at det virket som om han syns disse folkene ikke var helt vel bevart.
Da svarte jeg:"
- "Jeg er en av de folkene".
Han sa ikke så mye etter det. Det var morsomt i hvert fall :P

Det er merkelig hvordan man lever i sin egen verden eller egen lille boble når man driver med cosplay. Det er nesten slik at man blir skuffet fordi ingen kjenner igjen klærne man har på seg, som er fra Twilight eller som er Kristens klær. Jeg håper en dag at jeg bare helt tilfeldig møter på noen som kjenner igjen noen av klærne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar