torsdag 3. mai 2012

Nå er turen til Forks bestilt!

Da jeg våknet i dag, sa jeg til meg selv at jeg må bare bestille turen nå, mens jeg fortsatt har råd til det.

Reisen varer i 20 timer og jeg må ta 3 fly:
Ålesund - Oslo
Oslo - New York
New York - Seattle


I Seattle skal jeg møte Caroline, som er fra Montreal i Canada. Vi overnatter på hotellet ved flyplassen, Red Roof Inn, og dagen etter kjører vi til Forks. Det tar ca. 4 timer.



Vi kjører rundt Olympic nasjonalpark. Jeg håper virkelig at vi får tid til å stoppe og se på naturomgivelsene på veien til Forks.







I Forks skal vi bo på Pacific Inn Motel: http://www.pacificinnmotel.com/







Det er merkelig å tenke på at Forks er en så liten by, med bare 3,532 innbyggere! Frem til nå er det ca. 140 personer som skal være med på Stephenie Meyer Day. Jeg vet ikke om noen andre fra Norge skal dit. Det ser ut til at de fleste som skal dit er fra USA eller Canada.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar