lørdag 24. november 2012

Bellas kamp-antrekk fra Breaking Dawn 2

Da jeg var i Oslo på gallapremiere, hadde jeg ikke noe å ha på meg. Jeg lette over alt i Oslo for å finne noe som lignet på Bellas kamp-antrekk fra filmen. Jeg fant både bukse og jakke på Kappahl!



Legging til 299 kr: Kappahl.no


Jakke til 499 kr: Kappahl.no



Mine sko er fra Steve Madden og er nærmest umulig å få tak i nå, men her er et alternativ fra Ellos til 539 kr: http://www.ellos.no/dame/sko/boots-stovler?N=1z141x8Z1z141odZ1z141puZ1z141og&rcnt=60



Bellas giftering og forlovelsesring, kjøpte jeg fra HotTopic: http://www.hottopic.com/hottopic/Accessories/Jewelry/Rings//Twilight+Breaking+Dawn+Part+2+Bellax27s+Engagement+amp+Wedding+Ring+Set-149527.jsp

3 kommentarer:

  1. Heldig som var der :) Men uhuuu, forlovelsesringen på feil hand xd

    SvarSlett
  2. ..Forresten, HUH? jeg trodde ikke det gikk an å kjøpe på Hot Topic jeg :( Men hvor mye kosta porto?

    SvarSlett
  3. Jo, man kan kjøpe fra HotTopic fra Norge. Husker ikke hvor mye det var, kanskje 30 dollar(?)

    SvarSlett