tirsdag 8. januar 2013

Jeg savner Forks! :(

Det er så rart at jeg savner Forks, fordi det er egentlig ikke så mye å gjøre der. Jeg husker at de første 2-3 dagene var veldig spennende, fordi da fikk jeg se alle stedene fra bøkene for første gang. Det var helt magisk! Det er veldig vanskelig å forklare til noen som ikke har vært der.

Det mest spennende, var å se La Push. Det var nesten helt identisk til stranden i filmen. Selve kjøreturen til La Push var også spennende, siden man kunne stoppe ved indianer reservatet og ved Jacobs hus. Det er en veldig koselig restaurant på veien til La Push. Der har de en egen Twilight meny og egne Twilight sitteplasser :)











Jeg savner Forks coffe shop. De har verdens beste kakao. Jeg savner også skogen i Forks. Jeg har aldri sett så høye trær i hele mitt liv!





Nå virker det som det er evigheter til jeg skal reise dit igjen i september.



1 kommentar:

  1. du har en veldig fin blogg. heldig som har vært i Forks :) håper du vil ta en tur innom min blogg. ønsker deg en fin kveld videre.

    SvarSlett