fredag 19. oktober 2012

Billettkøen til Breaking Dawn-del 2 ved Colosseum kino

Nå er jeg kommet til Oslo! Jeg hadde ikke bestemt meg på forhånd for å ligge i telt utenfor kinoen. Jeg ville avvente litt og se hvor mange som kom til å møte opp i køen. Nå har jeg fått vite at det er forventet over 100 personer i køen. Det er enda ikke klart hvor mange av disse som skal ligge i telt, men jeg har hørt at køen allerede har begynt å forme seg utenfor Colosseum. Jeg vil oppdatere bloggen og fb-siden fortløpende, for å informere om hvordan billettkøen utvikler seg :)

4 kommentarer:

  1. Hvis man kommer sånn ca. 5-6 tiden på søndagen, tror du det er mulig å skaffe seg billett da? Jeg er så redd for at jeg må stå og vente og at det akkurat ikke er nok. Jeg har ikke muligheten til å sove i telt :(

    SvarSlett
  2. Vi er 10 stk nå. Tror d kommer mange i morgen

    SvarSlett
  3. Hvis det er ventet ca 100 personer i køen så får vel alle billetter, siden det er vel plass til ca 500 på colosseum? Hvor mange er i kø nå?

    SvarSlett
  4. Nå er vi 21. Hvis du følger med på fb-siden, så skriver jeg fortløpende nr på hvor mange som er i køen. Det er forventet at de fleste kommer søndagsmorgen. Det er umulig å si hvor mange som kommer. I fjor kom det 100 stk i 5-6 tiden. Kanskje det blir flere siden dette er siste filmen.

    SvarSlett