tirsdag 23. oktober 2012

For en helg!

I helgen reiste jeg til Oslo for å få tak i billetter til Breaking Dawn- del 2 gallapremieren. Da jeg kom til Colosseum kino, var 8 andre allerede kommet til dit. Dermed var jeg nr. 9 i køen :)


Det kom flere folk utover lørdagen. Det ble ført liste over de første som kom i køen(før alt ble kaos). Frem til lørdag kl. 00.00, var vi ca 80 stk i køen.

De første som kom i køen, fikk bilde av Rosalie og Jasper.


Den første kvelden hadde vi Twilight quiz :)


Det ble ganske kaldt om natten. Den første natten(fredag til lørdag) var det -3 grader! Så det var om å gjøre å holde seg varm. Det gjorde vi ved å danse til Gangnam Style, drikke kakao og pakke oss inn i tepper.




Mange kom til køen på lørdagskvelden, men de store folkemassene begynte ikke å komme før tidlig søndag morgen. Da begynte det å danne seg en stor kø på venstre side av kinoen.


Kl. 09.00 søndag morgen var det store øyeblikket kommet! Vi skulle endelig få komme inn i kinoen for å kjøpe billetter. Da vi sto i køen, kom Breaking Dawn-1 soundtracket over høytalerne. De spilte "A thousand years" med Christina Perri. Det var sånn at vi nesten ble på gråten, med tanke på at vi hadde ventet så lenge på det øyeblikket! Den egentlige grunnen til at de fleste ble på gråten, var nok mangel på søvn :P




Alle i køen fikk heldigvis billetter. De resterende billettene som ble lagt ut for salg på nettet, forsvant ganske raskt.


BILLETTENE!!!!

Jeg gleder meg til å treffe igjen den fantastiske gjengen som jeg ble kjent med i billettkøen. Jeg kommer aldri til å glemme den helgen! Det var et minne for livet :D

2 kommentarer:

  1. Virker som om du har hatt det utrolig kjekkt !!! Skulle ønske jeg og kunne vært med ! Men nå har jeg fått billetter <3 jeg bare lurte på noe, er litt dum :P Jeg kjøpte billeter til colosseum sal 1 15.november klokken 23:59. og bare lurte på om det er der nikki og de kommer ? Og om jeg kunne se breaking dawn part1 samme dagen med samme billetten. Vet du det ? Og hvordan blir det den dagen ? skal vi bare gå vanlig tid som om det er hvilken som helst film? (Noe det ikke er !) ikke for å plage, men du er den eneste jeg kan spør !: ) Elsker bloggen din ! leser den hver dag, du har den beste og mest oppdaterte twilight bloggen ! elsker den <3 Skjønner ikke hvorfor du ikke har fått så mange tilhengere siden du har en utrolig bra blogg !!! :*

    SvarSlett
  2. Ja, det er samme sted som Nikki og Jackson kommer. Det er en veldig stor sal, med plass til 900!! Slik jeg forsto det, er BD1 inkludert i BD2 billetten.
    Jeg spurte de som var på premieren i 2011, hvordan det er på gallapremieren. Det skal være rød løper med kjendiser før filmen begynner. Jeg vet ikke når dette skal begynne, men det er om å gjøre å være tidlig ute, hvis man vil ha et bra sted å stå, slik at man kan få se kjendisene. I 2011 var det noen som møtte opp 5 timer før kinoforestillingen begynte, bare for å få gode plasser å stå ved den røde løperen.
    Tusen takk! Kjempekjekt å høre at du liker bloggen!!! :) :D

    SvarSlett