mandag 19. desember 2011

Twilight Julesang - White christmas


Man vet man er ganske besatt av Twilight når man begynner å høre Twilight-tekst til julesanger. Her er noe jeg fant på i farta til White Christmas. Nederst er et youtube klipp der Taylor Swift synger White Christmas, så er det bare å bytte ut teksten :P

I’m dreaming of a Twilight Christmas
Just like the ones I used to know
Where the wolves are howling
And The Volturi are frightening
To see vampires in the snow

I’m dreaming of a Twilight Christmas
With every Christmas card I write
May your days be sparkly in Forks
And may Renesmee finally be born

I’m dreaming of a Twilight Christmas
With every Twilight page I read
May Bellas eyes finally turn red
Living forever, with Edward at her side

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar