søndag 29. april 2012

Flere bilder av Rob og Kristen på Coachella festivalen

Det er ikke ofte man får se Rob og Kristen sammen på fritiden. Jeg kan ikke huske å ha sett dem noen gang sammen, når det ikke var Twilight-relatert. Kanskje er det noe i de ryktene som sier at de rett og slett ikke får lov å være sammen, utenom promotering av Twilight. Det er litt merkelig at to personer som er sammen, aldri blir sett sammen i offentligheten. De to er heller aldri sammen på events eller award shows, bare hvis det er Twilight-relatert.







Jeg fant ut at både The Black Keys og Bon Iver spilte på Coachella festivalen, og de er begge på Twilight soundtrackene. Jeg vet at Rob liker The Black Keys, som er et av mine favoritt band. Jeg liker selvfølgelig også Bon Iver.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar