torsdag 12. april 2012

Kristen og Robert - Jimmy Kimmel Live

5 kommentarer:

  1. hihi det er den med Robert og hans thrusting. Jeg var nødt til, at spørge en amerikaner om hvad det ord betød, fordi jeg ikke kunne finde ud af nogen oversættelse. Så blev det pludselig rigtigt sjovt XD

    SvarSlett
  2. LOL. Det kan jeg tenke meg var flaut :P

    SvarSlett
  3. det ved jeg ikke - før forstod jeg jo ikke joken. Men det gør jeg nu. Intet under hans far blev så rød i hovedet - der er visse ting man ikke vil høre hverken sine forældre eller børn tale om hihi

    SvarSlett
  4. Jeg har heldigvis ikke hatt en slik opplevelse med amerikanere enda. Jeg skal tenke meg godt om neste gang jeg spør om hva et ord betyr :P

    SvarSlett
  5. hihi - jeg er nu ikke så nem at gøre flov, men jeg kunne nu godt lide hendes forklaring "Pernille, thrusting is the intense pumping motion a guy does during sexual intercourse" 0.o

    Jeg tror ikke engang at vi har et ord på dansk for den bevægelse hehe

    SvarSlett