mandag 5. desember 2011

Konkurranse!!!

Førstepremie: Bellas St. Jude armbånd og Edward filmcelle fra Twilight

Jeg har vært så heldig å få tak i to stk av Bellas St. Jude armbånd. Derfor har jeg bestemt meg for å gi bort det ene som premie.


I tillegg får vinneren er en Edward Cullen filmcelle fra Twilight. Jeg fikk tak i den da jeg kjøpte den amerikanske versjonen av Twilight(sone 1). Det er et samleobjekt og det finnes 250 forskjellige typer. Hver filmcelle har et individuelt nummer på baksiden. Man kan se filmcellen når man holder bildet opp mot lyset.




2.Premie: Eclipse: Bella bodycare set
Inneholder fuktighetskrem med glitter, duftspray med glitter og dusjkrem.
Det hører også med en fin eske.



Konkurransetekst:
Ta et bilde fra ditt hjemsted som likner på Forks. Det kan være en tåkete himmel, en regnfull dag, snøkledde fjell, en tett skog eller en strand som kanskje likner på La Push.
Trenger du inspirasjon? Gå inn på denne nettsiden og se bilder av Forks: http://www.forkswa.com/visiting-forks/forks-photo-gallery


Det blir ikke kåret en vinner før det er sendt inn minimum 5 forskjellige bidrag fra 5 forskjellige personer. Vinnerbildet og andre gode innsendte bilder blir publisert på bloggen.

Send inn ditt bilde og kontaktinformasjon(navn og adresse) til buffy.cullen84@gmail.com

Lykke til! :)

9 kommentarer:

  1. Hei, tid er tidsfristen?:-)

    Søren heller, hadde perfekt Twilight opphold i går, men fikk dessverre ikke tatt bilde. Håper det været snart kommer tilbake før tidfristen er ute! Skal selvfølgelig sende inn et bilde hvis jeg får tid, for jeg har virkelig ønsket meg det armbåndet lenge!

    God jul:-)

    SvarSlett
  2. Har kjempe lyste på det armbåndet !!!!! Leiter etter et perfekt forks plass :)

    SvarSlett
  3. God jul! :) Jeg vil ikke velge ut en vinner før det er minst 5 personer som deltar. Så langt er det bare en person som har sendt inn bilder.

    SvarSlett
  4. Hei igjen! (Jeg er Anonym øverst)

    Jeg bare lurte på om man evt. kunne kontakte deg via en e-mail eller noe sånn, fordi hvis man f.eks har et spm.. skal man bare skrive det i en kommentar her da? :)

    Og... liksom.. hvordan vurderer du på bilde?:)

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  5. Du kan kontakte meg på buffy.cullen84@gmail.com
    Du kan sende mail hvis du har spørsmål, eller skrive det her. Bildene blir vurdert etter hvor like de er Forks, stedene hvor Twilight ble filmet.

    SvarSlett
  6. Er det fremdeles mulig å delta? Det snør veldig mye nå, men da kan jeg ta bilde av snøkledde fjell :)

    SvarSlett
  7. Ja, det er bare å sende inn bilder! Det er bare 2 påmeldte så langt.

    SvarSlett
  8. You really need to go to Forks, you will love it...

    SvarSlett
  9. I will go this summer, after my graduation :)

    SvarSlett