lørdag 18. februar 2012

Alternativ til den lilla skjorten i Eclipse

Jeg fikk denne skjorten i posten i dag. Den er kjøpt fra eBay og er av merket Aeropostale. Det var virkelig vanskelig å få tak i denne. Det er ikke den originale skjorten fra Eclipse(selv om den er veldig lik), men det er den samme skjorten som er i parodien til The Hillywood Show.

Jeg bruker å tulle med at hvis jeg skal lage et cosplay bilde fra engen i Eclipse, ser jeg for meg at jeg må på Plantasjen og kjøpe lilla plastikkblomster. For hvor kan man finne en eng med slike blomster i Norge???

Her er Eclipse parodien til The Hillywood Show, hvor de bruker Aeropostale skjorten. Blir aldri lei av disse parodiene :) Husker at jeg holdt på å dø av latter når jeg så at de begynner å danse til "Battlefield" av Jordin Sparks i slutten av parodien. Litt dumt at de ikke fikk tak i en Volvo til parodien :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar