onsdag 22. februar 2012

Bursdag og Twilight shopping


Dagen er over og jeg fikk ikke noe livstruende papirkutt i, eller ble angrepet av blodtørstige vampyrer, så da må jeg vel være fornøyd?
Jeg har kjøpt Bellas bursdagskjole fra New Moon på eBay og håpte på at jeg skulle få den i tide til bursdagen min, men jeg må nok bare vente noen dager til :/

Jeg fikk Iphone 4 med faren min i bursdagsgave, som er den samme telefonen som Kristen Stewart har.


Jeg fant en spesialutgave av Eclipse, som inneholdt mye spennende. Mye ekstramateriale og en dokumentar om Forks + alt dette:







Jeg var også innom bokhandelen og fant noen Twilight penalhus fra New Moon. De var på salg. 15 kr stk.


Jeg lette etter bursdagsklippet fra New Moon og da fant jeg dette klippet med intervju, som jeg ikke har sett før.

2 kommentarer:

  1. hva heter bellas grønne bursdags kjole

    SvarSlett
  2. Det er en kjole som ble laget spesielt til filmen, derfor er det ikke noe spesielt merke eller navn. Du kan sikkert finne den på eBay hvis du søker på "Bella twilight birthday dress"

    SvarSlett