mandag 20. februar 2012

Offisielle Twilight musikkvideoer

Twilight 2008
Jeg har mange minner knyttet til denne videoen, siden det var mitt første møte med Twilight.



New Moon 2009

Dette er den Twilight musikkvideoen jeg liker minst av alle. Jeg liker ikke teksten og heller ikke sangen. Likevel er New Moon min favoritt Twilight film.



Eclipse 2010
Jeg liker veldig godt denne sangen, men mest på grunn av teksten.



2011 Breaking Dawn



Jeg er ikke noen fan av denne sangen eller Bruno Mars. Føler ikke at sangen passer til Twilight i det hele tatt!

4 kommentarer:

  1. Helt enig med deg ang. New moon sangen!

    Men jeg bare lurte på om du hadde glemt å ta med Heavy In Your Arms eller bare ikke ville ha den med?:-)

    SvarSlett
  2. Er det er en offisiell musikkvideo også? Jeg fant ikke noe video med klipp fra Eclipse.

    SvarSlett
  3. Åh sånn ja!

    Trodde ikke It Will Rain hadde noen klipp fra Breaking Dawn, så jeg antok det ville være det samme med Florence :)

    SvarSlett
  4. Synes det burde være klipp fra Twilight i den. Den Lykke Li sangen fra New Moon var vel laget spesielt for filmen? Den videoen burde jo ha klipp fra filmen i seg.

    SvarSlett