mandag 6. februar 2012

Rob: "Edward hadde ikke godkjent Bel Ami".


Jeg vet ikke hvilken aldersgrense Bel Ami får i Norge, men det er ikke en film for barn. Rob spiller en karakter som forfører alle kvinner han kommer i kontakt med.
Jeg har følelsen av at denne filmen er veldig lik Cruel Intentions/Dangerous Liaisons.

Her er det Rob hadde å si om filmen:

“Edward so wouldn’t approve!"

"So, yes, I thought that was a funny irony. But the story, independently, is great, and I only thought about the irony afterwards. The thing that stands out in the story in Bel Ami is just his behaviour —the women that he manages to screw over are all attracted to him to begin with and so he starts having affairs with them and destroys their lives afterwards!”

“With Bel Ami, though, I guess there is something quite fun about going from Edward Cullen to playing a guy who pretty much abuses women to get money out of them.”

Bel Ami har premiere i USA 2. mars.

6 kommentarer:

  1. jeg har læst bogen, og personligt må jeg sige, at jeg overhovedet ikke forstår hvad der er så farligt ved den her film...
    Jo der er nogle sex scener i, men for, at give en ide om historien kan jeg sige, at den ikke er værre end "Vanity Fair" med Reese Witherspoon. Det handler om en mand, som igennem kvinder opnår succes. On the Road med Kristen Stewart kan jeg love dig for vil få folk til, at falde af stolen :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke lest boken, men har veldig lyst. Tror desverre ikke at jeg rekker det til den kommer ut på kino :/ Jeg ser for meg at det er veldig mye sex i den osv. Jeg så et nakenbilde av Kristen fra On the road. Har du sett det?

    SvarSlett
  3. ja, jeg har set billedet :) Og et par mere der kører i samme dur. Og så er der jo alt det man hører om en trekant sex scene, og at hun skal spille den af på de to mandlige skuespillere. Jeg har også læst bogen On the road, så jeg ved hvad det kommer til, at handle om. Jeg er slet ikke besat af hende vel? XD

    SvarSlett
  4. Jeg har også lyst å lese den boken. Du er ikke besatt :P Jeg holder på å lese East of Eden, fordi Kristen sa en gang at det var favorittboken hennes.

    SvarSlett
  5. Jeg kan helt klart anbefale On the Road. Den er lidt svær, at komme ind i i starten, men den er rigtig godt beskrevet om den tid (1947-1950)

    lol så er det afgjort hvad jeg skal læse næste gang - East of Eden

    SvarSlett
  6. Hehe. Jeg synes det virker som en tung bok, men håper likevel at jeg skal komme meg gjennom den.

    SvarSlett