lørdag 21. januar 2012

Bellas grønne O'Neill hettegenser fra New Moon

Jeg har virkelig slitt for å få tak i denne genseren! Det er en sjelden gang den blir lagt ut for salg på eBay og den er ganske dyr, siden det ikke finnes så mange av den + at den ble utsolgt i 2009/2010. Jeg kjøpte denne brukt. Problemet er at når ma vil kjøpe den, er det ofte mange andre som også vil kjøpe den. Man ender opp med å by om kapp. Jeg var heldig og klarte å by på den en siste gang, bare 5 sekunder før budrunden var slutt. Snakk om flaks!




Bilder fra New Moon:


2 kommentarer:

  1. Heldige dig - jeg misunder dig. Den er virkelig flot :)

    hvordan er den, at have på? Den ser vildt blød og dejlig varm ud

    SvarSlett
  2. Det kjennes ut som en ullgenser. Den er strikket, men trådene er veldig tynne og det er mye strekk/stretch i den. Jeg kjøpe størrelse M, men den strekker seg ganske mye, så man kan sikkert også bruke str. S, hvis man egentlig bruker str. M. Jeg skulle gjerne hatt str S, men måtte bare ta sjansen når jeg så at denne var til salg. Det er et av de vanskeligste plaggene å få tak i.

    SvarSlett