lørdag 21. januar 2012

Vinnerne av konkurransen!

Det er mange som har sendt inn fine bilder. Jeg så på bildene og valgte ut de som liknet mest på Forks.

Her er bildene som får førstepremien, som er tatt av Pernille fra Danmark. Skulle tro hun hadde vært i Forks og tatt dem. Det var virkelig likt stedene i Twilight og New Moon! Kan se for meg ulvegjengen som stuper fra klippene.



Bilder fra Twilight og New Moon:




Pernille får Bellas St. Jude armbånd og Edward filmcelle:



2. premien går til Monique, som har sendt inn flotte bilder som likner på skogen i Forks. De minner om stedet der Bella konfronterer Edward om at han er vampyr, og han glitrer i solskinnet. Bildene hennes er tatt på to forskjellige steder. En skog i Seljord og en i Brunkeberg i Telemark.





Bilder fra Twilight:




Monique får Bella bodycare sett fra Eclipse:


Takk til alle andre som har sendt inn bilder! Jeg kan ikke si noe 100% sikkert enda, men mest sannsynlig blir premien i neste konkurranse Bellas forlovelsesring.

2 kommentarer:

  1. Så gøøøy:) Nå ble jeg glad! Må også gratulere Pernille med velfortjent 1.plass!

    SvarSlett
  2. Det har vært veldig gøy å se alle de fine bildene som ble sendt inn. Nå lurer jeg på hva jeg skal finne på til neste konkurranse.

    SvarSlett