lørdag 28. januar 2012

Min teori om slutten i Breaking Dawn 2 ***SPOILERS"

Jeg har tenkt en del på denne scenen, basert på den informasjonen jeg har fått fra nettet og boken. Kilden som røpet hva som skulle være med i BD2, sa at sluttscenen ville være Edward og Bella liggende i engen(fra Twilight).

I slutten av boken er det snø når den store kampen mellom The Volturi og Cullen familien foregår. I tillegg sa kilden at det ser ut til at Bella "vet ting", som om hun kan forutse fremtiden.
Da begynte jeg å tenke på drømmesekvensen i Twilight, når Bella nesten dør når hun blir bitt av James. Da ser hun et bilde av seg selv og Edward i engen og det er snø der! Derfor tenker jeg at denne drømmesekvensen er som et slags syn om fremtiden. Bellas øyne er igjen i scenen, så vi kan ikke se om hun har vampyrøyne. Huden hennes er også veldig hvit(hvitere enn vanlig) og hun ser litt annerledes ut. Legg også merke til at Edward holder rundt den venstre hånden hennes, slik at vi ikke kan se gifteringen.

Kan det tenkes at dette er et syn om fremtiden, som er sluttscenen i BD2??? Hva tror du?





5 kommentarer:

  1. Det har jeg aldri tenkt over, men når du først sier det så kan det kanskje være noe sammenheng der? Ting er nesten aldri tilfeldig i filmer! Godt observert:)

    SvarSlett
  2. Er ikke bildene fra en av filmene som har vært ?

    SvarSlett
  3. Jeg kommer i hvert fall til å grine som bare det når jeg ser slutten av BD2! Kan allerede se for meg hvordan de har tenkt å gjøre det. Lurer på om Bella kommer til å ha på seg de klærne i den siste scenen. Hun skifter stil ganske drastisk når hun blir vampyr, så det virker rart hvis hun har på seg de klærne. Hmm...

    Det bildet på høyre side er av Bella i Breaking Dawn. Jeg bare la på et fargefilter for å få det til å likne på bildet til venstre, som er fra Twilight.

    SvarSlett
  4. Bra observert, det har jeg ikke tenkt over! Det er flere drømme- og syn scener som vi har sett i de tidligere filmene og som jeg gleder meg til å se igjen. Bella og Edward løper i skogen, fra synet til Alice. Renesmee som voksen fra synet til Jacob...
    Du er nok ikke alene om å gråte den dagen!
    Hva med scenen hvor Bella må ta farvel med Renesmee og Jacob? Blir sikkert noen tårer der også selv om vi vet at de ikke er borte lenge.
    En ting til som jeg har tenkt på- i boka møter ikke Bella moren sin igjen... det synes jeg egentlig er litt tirst. jeg vet at det er prisen hun må betale for å være udødelig men hun møter jo faren...lurer på om de kommer til å forandre det i filmen?
    Gleder meg så sinnsykt til å se filmen!

    ¤Esmeralda¤

    SvarSlett
  5. Kanskje hun møter igjen moren likevel i BD2. Jackson Rathbone sa at det er mange overraskelser i filmen. Lurer fortsatt på om noen av Cullen familien kommer til å dø.
    Jeg glede meg spesielt til å se Bella med smykket fra Aro. I boken står det at hun tar det på seg til den store kampen, men senere kaster hun det fra seg på gulvet. Tror det også blir spennende å se når Bella lyver til Edward om lappen som Alice har lagt igjen til henne, når hun kaster lappen inn i peisen. Det er så mye jeg gleder meg til å se! Og så selvfølgelig når Bella kjører Edwards Volvo.

    SvarSlett