tirsdag 17. januar 2012

Kristen hatet å ha på seg vampyrsminke og røde linser i BD2



*****SPOILERS****

****************

***************

Jackson Rathbone sier at det vil være noen uventede hendelser i BD2. En person som jobbet på sette til BD2, fortalte i 2011 at en av Cullen familien vil dø i slutten av filmen, i kampen mot The Volturi. Hvem tror du det kommer til å være?

Jeg tror det kommer til å være Rosalie. Hun virket veldig opptatt av å beskytte Renesmee i BD1 og hun har endelig begynt å bli "snill". Kanskje dør hun når hun beskytter Renesmee? Det er selvsagt bare spekulasjoner, men kanskje har de forandret på historien i BD2 for at filmen skal bli mer spennende.

8 kommentarer:

  1. Kommer en til å dø? :O

    SvarSlett
  2. Det er rykter. Vet ikke om det er sant, men jeg tror det er mulig.

    SvarSlett
  3. det hadde tatt kaka hvis edward dør. Alle sitter og venter på happy ending...uff nå var jeg grusom :P
    Rykter er lite gøy så langt i forveien. jeg er altfor nysgjerrig og lite tålmodig til sånt :)

    ¤Esmeralda¤

    SvarSlett
  4. Det hadde vært helt ekstrmt hvis han døde, men det blir veldig ulikt fra boken. Hvis jeg fikk velge hvem som skulle dø, ville jeg valgt Emmet eller Rosalie. Synes begge de karakterene er overflødige. Elsker Jasper og Alice!

    SvarSlett
  5. Syntes ingen skal dø.... Det skal likssom være Happy ending for alle sammen !!!!! Det er jo galskap at noen skal dø!

    Og siden en skal dø skal de sikkert ta en vi liker...

    SvarSlett
  6. Jeg er ikke så glad i happy endings selv :P men føler det blir veldig feil i forhold til boken å fornadre noe, spesielt noe så stort!!! De har jo forandret mye annet i filmene før. Som f.eks. i boken er jo Bella veldig motstander mot å danse på ballet, og Edward må nesten tvinge henne. Det synes jeg ikke kom med i filmen, ikke nok i hvert fall.

    SvarSlett
  7. Jeg blir utrolig forbanna om noen i Cullen-familien dør i filmen. Her har regissørene vært temmelig opptatt av å gjøre filmene lik bøkene, også skal man forandre SÅ drastisk på historien? Det BØR være rykter, ellers blir skuffelsen helt enorm.

    SvarSlett
  8. Ja, jeg føler det blir veldig rart hvis de skal gjøre noe som totalt strider med boken :/

    SvarSlett