torsdag 12. januar 2012

Hairextensions til cosplay

Jeg har desverre ikke så langt hår og måtte derfor investere i hairextensions til cosplay. Jeg fant ikke noe sted på nettet hvor de solgte den "riktige" fargen. Derfor gikk jeg til frisøren for å kjøpe og farge extensions. Jeg kjøpte 50 cm extensions.


Jeg tenkte at jeg ville ha et hår som kunne brukes både til Bella som menneske og vampyr, derfor bestemte jeg meg for å bruke bilder fra BD2 som referanse. Dette er de eneste bildene om finnes(så langt) av Kristen fra settet til BD2:



Det ble brukt to forskjellige typer extensions til Bella under innspillingen av BD 1 og 2. Når hun er vampyr har hun mye lenger hår. La også merke til at hun har lysere og mer rødfarget hår i BD2, enn i de tidligere filmene. Leste litt om håret i BD 1 og 2 i BD1 movie companion. Det var visst så mye styr med hairextensions at det ble ansatt et eget hår-team på BD2-settet! Noen bilder av Bella i BD2:



t

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar