lørdag 14. januar 2012

Twilight kan bli tv-serie


Lions Gate har akkurat kjøpt Summit(som laget Twilight) for 412.5 millioner dollar. En talsmann fra Lions Gate Entertainment sier at han tror Twilight vil fortsette å være populært, selv etter den siste filmen har vært på kino.

"I'm anticipating 'Breaking Dawn Part 2' being $700 million-plus in worldwide box office".

Han ble spurt om han trodde Twilight sagaen ville fortsette.
"It's hard for me to imagine a movie that does $700 million-plus doesn't have ongoing value. It's an amazing franchise that they have done a great job of maintaining with absolutely no deterioration. So the simple answer is 'Boy I hope so.'"

En annen talsperson fra Lions Gate foreslår at det er mulig Twilight vil bli gjort om til tvserie.

Jeg er veldig skeptisk til dette. Jeg kan ikke forestille meg at noen andre enn Robert og Kristen kan spille Bella og Edward. Hvis det blir en tvserie, vil de mest sannsynlig ikke ha råd til å ha Robert og Kristen i serien. Jeg tror heller ikke de to er interessert i å være med i en tvserie, etter at de har tilbrakt 4 år på Twilight settet.

4 kommentarer:

  1. Ugh, jeg håååper det ikke skjer! Liker Twilight nettopp fordi den er som den - boka, og filmene. Hadde blitt feil å få helt nye ansikt å forholde seg til, for ikke å nevne alle plottene de må i serien...Tviler jo på at det blir noe Meyer-produsert...så det blir skuffende om det skjer!! MEN ja, må konkludere med at folk tenker penger nå til dags- og DET ville de tjent med en serie dessverre:/

    SvarSlett
  2. Ååh, jeg synes det høres ganske fantastisk ut! Det har så mye mer potensiale til å ta med ting som ble utelatt fra bøkene, og siden jeg leste bøkene før filmene kom ut, så kan det egentlig bli ganske bra med nye fjes. Robert har aldri vært Edward for meg. Sååå ja, tror det kan bli bra hvis det faktisk skjer, og hvis de finner noen som kan lage serien litt nærmere bøkene. :)

    SvarSlett
  3. Jeg håper virkelig at de ikke lager en serie. For meg er Edward og Bella sånn som Rob og Kristen har spilt dem. Sikker noe med det å gjøre at jeg så filmene før jeg leste (leser) bøkene.
    Det er fortsatt mye materjale å hente fra bøkene men ikke så mye at det kan være nok for en god og spennende serie uten altfor mange klisjèr. Jeg er redd for at det kommer til å ødelegge hele det allerede nokså søte og forutsigbare konseptet som S. Meyer har laget. Hun var med på å forme filmene men jeg tviler på at hun vil være med på å lage tv serie. Penger eller ikke penger.
    Etter BD2 filmen er hele greia fullstending for min del.
    Det er nok noen hengivne fans som vil se på tv serie men tror ikke det kommer til å slå så bra an at det er verdt jobben å lage en serie. Noen ganger må man stoppe mens leken er god...
    Jeg håper at den kommende BD2 filmen er den beste av Twilight filmene (akkurat som andre delen av BD boka er den beste av bøker) så hvorfor ødelegge det men en serie?

    Er det noen bøker som er blitt til en god serie før? noen eksempler i filmhistorien som gir Lionsgate inspirasjon?

    ¤Esmeralda¤

    SvarSlett
  4. Jeg frykter at det blir som Vampire Diaries(som jeg hater). En film som fungere bra som tvserier, er Buffy, men det er vel den eneste.... Der fikk de tak i bedre skuespillere og en bedre historie enn i filmen, men det er umulig med Twilight! Stephenie har jo sagt at Edward og Bellas historie er ferdig, så da må jo serien "gjøre om igjen" det vi allerede har sett i filmene. At Bella møter Edward og så fortsetter historien derfra. Jeg er redd for at det virkelig blir en tvserie. De vil jo tjene penger.

    SvarSlett