fredag 20. januar 2012

Kristen Stewart på Jay Leno



Jeg fant del 1 av dette intervjuet på youtube, men finner ikke del 2 :/

Hun snakker om Snow White and The Huntsman. Hun forteller at karakteren hennes dreper noen i filmen, men at det er for å beskytte noen. Hun forteller også at det er 8 dverger i filmen. Hun skadet fingeren under innspillingen. Ved et uhell slo hun Chris Hemsworth, som spiller The Huntsman. Den scenen, hvor hun slår til ham på ekte, ble brukt i filmen! Han fikk en stor kul på nesen etter slaget.


Hun snakker også om innspillingen av BD2!!! Hun sier at hun brakk hun den venstre tommelen mens hun skulle stoppe en mann, som sikkert er Aro. Vi har allerede sett spoiler-bilde fra BD2, der hun og Edward angriper ham.
“I'm like vampire (BOOM!)(GASP) Then I'm hopping around like a bunny!”


Hun fikk en del kritikk etter et bilde i bladet W, der hun har på seg noe som ser ut som pels. Hun sier at det ikke er pels og at hun aldri vil bruke pels. ”Snow White would never ever wear fur!”.

6 kommentarer:

  1. jeg har set hele interviwet, og hun er så sjov!

    "I am not bragging" lol - niks det gør hun i hvert fald ikke ;)

    og da hun forklarede om sit seje vampyrliv.
    “I'm like vampire (BOOM!)(GASP) Then I'm hopping around like a bunny!” var jeg helt flad af grin. Det er så den vampyr vi alle venter på, at se - vampyrkaninen

    SvarSlett
  2. Hehe. Jeg gleder meg så mye til å se henne som vampyr!!!! Det blir høydepunktet i Twilight sagaen for min del!

    SvarSlett
  3. bestemt også for mig!

    "Who needs boys that sparkles? - Not me I want vampire Bella!"

    SvarSlett
  4. Tror vi kommer til å se en stor forskjell i forholdet mellom Edward og Bella. Nå trenger han ikke å beskytte henne lenger, og hun er ikke svakere enn ham på noen måte.

    SvarSlett
  5. Jeg tror jeg har sette hele intervjuet men nå er tydeligvis alt fjernet...
    kanskje det er selveste Aro som blir drept i BD2?? siden de angriper han.. hvorfor skulle de la han leve?
    Skikkelig girl power film dette kommer til å være- bella vokser opp, blir selvstendig og sterkere enn Edward. Vi ser dette allerede når hun er iferd med å bli vampyr. Hun klarer å bekjempe smerter og blodtørsten uten å skrike og lage drama. plutselig er hun en løvinne som beskytter sitt barn og sin familie. løvinne og en hoppende kanin i ett. interessant.

    ¤Esmeralda¤

    ¤Esmeralda¤

    SvarSlett
  6. Jeg har aldri tenkt på at kanskje Aro blir drept, men det er godt mulig, siden han på en måte er på Cullen familiens side. Jeg gleder meg sånn til å se Bella som vampyr. Stephenie sa at hun trengte ikke engang å diskutere det med Kristen, hun bare visste selv hvordan hun skulle spille Bella som vampyr.
    Jeg er ganske lei av å se Bella som uskyldig og forsvarsløs, så det skal bli forfriskende å se at det er hun som er den sterkeste til en forandring :)

    SvarSlett